wtorek, 5 listopada 2013

Elementary OS - wszystkie ikonki indicatorów w jednym stylu

Chyba nic mnie tak nie irytuje na pulpicie, jak różnokolorowe ikonki indicatorów.

Styl Elementary posiada większość używanych przeze mnie ikonek w swoim mono stylu. Jednakże czasem trafi się program, o którym twórcy Elementary "zapomnieli".


Na szczęście ikonki te można (zazwyczaj) podmieniać i tak powstała ta paczka. Dodaje ona mono ikonki do następujących programów:
clipit glipper redshift tomboy spotify steam transmission truecrypt
Ikonki te są dostosowane wizualnie do stylu Elementary (na innych może być różnie..).

Paczkę ikon można ściągnąć STĄD (v1.2 2013-11-10).

Po rozpakowaniu zawartość katalogu "home-user-[dot]icons" należy skopiować do:
/home/uzytkownik/.icons/ (jeśli katalog .icons nie istnieje, należy go utworzyć).
Ten sposób działa na większość programów, jedynie przy Spotify nie wystarczy ikonki skopiować do .icons (w pliku readme jest instrukcja co trzeba zrobić).

Aby zmiana ikon weszła w życie włączamy Ustawienia systemu -> Tweaks i zmieniamy na chwilę schemat ikon na dowolny inny, po czym z powrotem ustawiamy "Elementary".

Więcej ikon:
- Kadu - polecam mój zestaw ikon MonoRing
- qBitTorrent daje możliwość zmiany ikonki na mono w swoich ustawieniach (zakładka "zachowanie")

Ps. jeśli moja paczka nie obsługuje jakiegoś programu którego używasz, proszę o komentarz (postaram się wtedy dodać odpowiednią ikonkę).

4 komentarze:

  1. martwy link do paczki ikon

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygasł link do wersji 1.0 Kadu MonoRing na gnome-look.org. Mógłbyś poprawić? Zależy mi na wersji dla białych paneli. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń